top of page

אתם נושאים כל כך הרבה פחד ולמה קשה להשתנות


הפחד הגדול אותו אתם סוחבים בתוככם הוא נושא שחשוב ביותר להתייחס אליו מפני שרוב האנשים אוחזים אותו עמוק בפנים, מדחיקים ומנסים לחיות את החיים באופן פרקטי כי את החיים צריך לשאת ולמדתם שאת הרגשות מנהלים דרך השכל, לא פעם דרך אסטרטגיה או חוקים שסיגלתם לעצמכם, אך הפחד שנאמר כאן במילה הוא תחושה, חוויה עמוקה שלא פעם קשה להסבירה במילים, חווית מצוקה שקיימת אצל רוב האנשים, היא מכוסה בשנים רבות של חיים ולמדתם כיצד להסביר לעצמכם במילים ולשכנע עצמכם שאתם יכולים וצריכים ושכך זה נכון לעשות... והרבה פעמים מצליחים אנשים להביא את החיים למצב של עשייה גבוהה ומוצלחת כי הם למדו שעם החיים צריך להתמודד ויש כבר תוצאות טובות בגלל כישרון ועשייה מרובה ותוצאות של הישגים כבר נראים באופן ברור. חלקכם מכירים את התחושה שהנה השגתם את כל שרציתם בחיים ויש לכם את כל הדברים עליהם חלמתם אך התקפי פחד לא ברורים מבעבעים מבפנים וגורמים לתחושות קשות. זה הרגע בו פונים חלק מהאנשים לקבלת עזרה מאיש מקצוע ומתחילים לחפש את הדרך כיצד ניתן לצאת מהמצוקה שאוחזת בהם. המצוקה אכן אוחזת באנשים והיא מאוד לא נוחה, מפחידה וחוזרת על עצמה ואף מתעצמת במידה ולא נוגעים בצורה נכונה. הדבר הנפוץ הוא לנהל את התחושה דרך תכנים ושליטה ברגשות דבר שלא עוזר ואף יכול להחמיר את המצב.

כמתקשר ומראה דרך ברצוני להפנות אתכם אל אותה תחושה שנובעת מהעומק שלכם אותה ניתן גם לכנות "הנשמה" שאתם חלק ממנה - נשמות חיות אנחנו, מתממשים כאן כבני אדם. החומר האנושי שהוא חשוב כל כך יכול להתנהל בצורות שונות ותלוי לאן התפתחתם. האשיות יכולה לשלוט בכם כשבויים ומצד שני יכולים אתם להתפתח אל חופש, סיפוק, תחושת שפע, תובנה אלוקית, במידה והתפתחתם בצורה נכונה דרך התחברות חווייתית אל עומק העומקים והעמקתם עוד ועוד, למדתם לחיות עם עצמכם מבלי להדחיק רגשות ובנוסף גילתם מימדים נוספים והשתחררתם מהכבלי האשיות. בכתיבה זה נראה פשוט אך מתבקשת להעשות דרך שהיא מעבר למילים והגדרות. כתוצאה מכך מתהווה הילינג עמוק

לתפישתי באנו לכאן בכדי להתמודד עם חוויות ולהיות מודעים עמוק יותר למרות שהחיים חזקים ויש במוח האנושי כוח השרדותי שמהתל, מטעה, משהו שמוליך אנשים שולל כי כך בנויים בני האדם, חומר ששומר על עצמו ומשאיר אתכם בשבי האשיות.

דבר חשוב להבין הוא שכדאי ורצוי, אם תוכלו, לתת לחווית הפחד להראות עצמה, היו מודעים לפחד. יש טכניקות רבות המלמדות כיצד להיות עדים לפחד, הפחד יכול ללמד אתכם דברים רבים שחבויים אותם הדחקתם. ולהמלצתי, עשו עבודה חוויתית בכדי להיות עדים לפחדים ולחרדות ותובנות הנובעות מהעומק יופיעו וישנו אתכם בקצב אליו הבשלתם.

מצאתי עבורכם סרט של מורה ידוע בשם רופרט ספירה

Rupert Spira

שמדבר על קבלת תחושת הפחד. התכנים שמעלה רופרט ספירה הם בשפה אנגלית וקל להתחבר אליהם:

Rupert Spira: Why are you so afraid of the fear?

https://www.youtube.com/watch?v=rTe2Jb8xuJk

כמה פרטים לגבי הפגישות איתי:

כשמגיעים אלי לפגישות אני מנסה לכוון את האנשים להתבוננות מעמיקה ונעזר בדמיון, חלום בהקיץ, חלימה מודעת וכך מאפשר לפונים לראות ולחוות מעבר למחסום השכל האנושי, מעבר לחוקים. כשאתם מתבוננים דרך חלום בהקיץ, אתם בעצם מתקשרים, מתחברים עם עומק העומקים – הנשמה.

אתם מאפשרים לעצמכם לראות מעבר לכל הבנה את שמתרחש אצלכם, מאפשרים לעצמכם לקבל ולדעת מעבר למסנן שליטה- חשיבתית ושם.. עמוק בפנים נמצאות תשובות רבות, שם נמצא מנגנון החלמה (הילינג) שבשלב מסוים ישליך על חייכם הפיזיים ויתקן אתכם.

עבודה מסוג זה היא עמוקה, קשורה לתיקון נשמה,.

פגישה ראשונה איתי משלבת מסר נשמה שקשור ליעוד וסיבות הגעתכם לעולם

מציע שתקראו בעיון לגבי פגישה אתי באתר www.zbenami.com

מאחל לכם בהצלחה בדרך אל עצמכם,

צבי בן עמי – מתקשר רוחני דרך כף היד

מלווה רוחני ומראה דרך

פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים
ארכיון
חיפוש לפי תגים
אין עדיין תגים.
עקבו אחריי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page