top of page

להתמודד עם חרדות

אחד הנושאים שעולים בפגישות אתי הוא כיצד לחזק ביטחון עצמי ואיך מתמודדים עם חרדות.

מאוד נפוץ להיפגש עם אנשי מקצוע בתחום הנפשי, לדבר ולהבין את מקור החרדה, להבין את הסיבות ולהיות מודעים למצבכם, דבר שהוא חשוב ביותר ויכול לעזור חלקית.

העולם המודרני בו אנו חיים מאתגר ביותר והחיים בתקופה זו מלאים בצרכים, הישגיות, צפיות ואכזבות.

ובכל זאת אני מרגיש את החוסר בשיטת הטיפול השגרתי שניתן לאנשים, הוא שכלתני מידי ומשמר את כוח ההבנה האנושי השכלי שלא מרחיב את האדם למימדים עמוקים יותר. כמתקשר ומראה דרך אני כבר מכיר את עומק העומקים שקשה להגדירו במילים, חוויה שחשוב לגלותה בזמן התפתחות, פרספקטיבה חדשה שרצוי לגלותה, זו שמאפשרת לכם להיות רחבים יותר ולדעת באמת, מתוך חוויה אמיתית את מה שהנכם באמת ואת מקום המכאובים, החרדות, הדיכאונות איתם גדלתם בחיים אלה, איתם אתם מזדהים ועדיין לא מצאתם פרספקטיבה אמיתית שתאפשר תובנה וחוייה מהעומק, כזו שתשנה את חייכם.

רוב המורים הרוחניים מדברים על נושא זה אך בהם נטועה כבר חוויה עמוקה והפרספקטיבה שנובעת מהעומק לגבי החיים ולכן ביכולתם לדבר על כך, להעשיר אתכם - כל אחד מכם מקבל לפי מידת יכולתו. אך את החוויה והדרך עליכם לעשות בעצמכם.

הקשבתי לסצנג של Mooji - Anthony Paul Moo-Young שהוא מורה רוחני שמדבר אל הלב ודבריו נקלטים טוב בדרך כלל. בחרתי אחד מסרטי היו טיוב של Mooji כך שתוכלו להקשיב ולקלוט פנימה תכנים וחוויה בנושא התמודדות עם חרדות.

שם הסרטון: Freedom From Fear, Tension, Anxiety, And Other Deceptive Mind Patterns ♡ Mooji

הלינק: https://www.youtube.com/watch?v=ZF1Tba9GiFE

בפגישות האישיות איתי מתבהרים פינות נסתרות, מתקבלת פרספקטיבה שמאפשרת לחוות, לקבל תובנות מהעומק, מעבר למילים שנאמרות, חוויות וראיה מתקנת.

אני ממליץ לקרוא באתר לגבי מהות הפגישות איתי וכן להיכנס למדור המלצות – שם מספרים אנשים על פגישות עם צבי

האתר: www.zbenami.com

מדור אנשים מספרים: https://www.zbenami.com/recomandations

מאחל לכם הצלחה בדרך אל עצמכם,

פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים
ארכיון
חיפוש לפי תגים
אין עדיין תגים.
עקבו אחריי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page