top of page

הנשמה שאנחנו באה לידי ביטוי כל הזמן

הנשמה שאנחנו באה לידי ביטוי כל הזמן

כולנו חומר מיוחד במינו, שלוחה מיוחדת שמתפקדת, נותנת עצמה במלואה, אהבת שמיים. דרך טובה לכנות את מה שאנחנו באמת היא אהבת הקב"ה שמאפשרת לנו לממש בצורה גבוהה ומיוחדת את רצונו כאן דרך התהוותנו כבני אדם . קשה להגדירו במילים שנכתבות ברמה אנושית רגילה ויש את הצורך להיות אמן טוב בעל עומק רב, יצירתי שיודע לתאר באופן חווייתי ואמיתי את שמעל ומעבר לנו שהוא חלק ממה שאנחנו כל הזמן, אותו חיבור מיוחד שיש לאנשים רגישים מאוד, ביניהם משוררים, אנשי רוח, צדיקים שמרגישים את החיבור התאי כאמת, שיכולים להגדיר, להבין לעומק חוויה ולהביאה למילים מחברות, את אותו חיבור בין שמיים וארץ שמלווה אותנו כל הזמן והוא חלק ממה שאנחנו, חיבור תמידי ומיוחד שנשכח כחלק מהשיעור בעולם.

ברגע שאדם חווה את עומק העומקים, מבין וגם חש באמת "תובנת חיבור תאי", מתהווה ידיעה גדולה ואיתה תודה עצומה על כל שאנחנו, תודה המחוברת לכל תא ותא באדם ושינוי גדול מתהווה בתפישת החיים.

לחלק מבני האדם יש קושי להתחבר אל עומק העומקים שהם מכיוון שהפחד הוא חלק גדול המלווה את בני האדם בעולם החומר, שבי של הצורך, לכן סיגלה לעצמה האנושות תכנים רבים ואמונות שאמורות כביכול להגן מפני כל קושי והחוויה העמוקה עלולה להיחסם. סיבות רבות לשכחה זו אך חשוב לדעת ולהבין את סיבת החיבור האנושי למחשבות, ההתמסרות הענקית לכל מה שחיים מיצרים ביניהם ספרות כתובה, מילים שונות שמתארות משהו גבוהה מתוך רצון להתחבר ולקבל ידע אך מתחת עשויים להסתתר חסכים, הפחדים, ציפיות, חוויות קשות שהולכות ומתעצמות עם הזמן, מאין חסימה שכלית שמעכבת חיבור אל עומק העומקים שקיים בכל אדם כל הזמן ורק מבקש להיות מודע כשמבשילים לכך. הדרך בה מתנהל העולם יצרה תכנים, פוליטיקה, פילוסופיות, שבי גדול של החומר בגלל חוסר הבנה והעדר תובנות עומק של החומר שבא לדי ביטוי כאן בעולם. צריך לדעת שכמו שקיימת השכחה בגלל הזדהות עם החומר האנושי שאנחנו זה המקום (חומר אנושי – בני אדם) שדרכו ניתן להתחבר ברמת החוויה אליו.. ולחיות כאן "בחיבור שמיים וארץ". הארצי בלבד גורם להישרדות אנושית, מחשבתית ומגבלה שמביאה את כל הקשיים שיש בעולם ומורידה את האדם למצב של "אי קיום" ( רבי נחמן מברסלב – אנטומיה של הנשמה).

אהבתי את סיפרו של רבי נחמן מברסלב "אנטומיה של הנשמה" שם הוא מסביר נושאים רבים הקשורים בנשמה ומתייחס בפרק "אהיה" בחלקו השלישי של הספר לנושא הדם ואני ממליץ שתקראו ותבדקו בחוויה אם מתאפשר לכם להתחבר למילותיו.

כשמגיעים אלי לפגישות אני מנסה לכוון את האנשים להתבוננות מעמיקה (דמיון, חלום בהקיץ, חלימה מודעת) וכך מאפשר להם לראות ולחוות מעבר למחסום השכל האנושי, מעבר לחוקים. כשאתם מתבוננים דרך חלום בהקיץ, אתם בעצם מתקשרים, מתחברים עם פנימיותכם – הנשמה.

אתם מאפשרים לעצמכם לראות מעבר לכל הבנה את שמתרחש אצלכם, מאפשרים לעצמכם לקבל ולדעת מעבר למסנן החשיבה ושם.. עמוק בפנים נמצאות תשובות רבות, שם נמצא מנגנון החלמה (הילינג) שבשלב מסוים ישליך על חייכם הפיזיים ויתקן אתכם.

עבודה מסוג זה היא עמוקה, קשורה לתיקון נשמה,.

מציע שתקראו בעיון לגבי פגישה אתי באתר www.zbenami.com

מאחל לכם בהצלחה בדרך אל עצמכם,

צבי בן עמי – מתקשר רוחני דרך כף היד

מלווה רוחני ומראה דרך

פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים
ארכיון
חיפוש לפי תגים
אין עדיין תגים.
עקבו אחריי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page