top of page

כמה מילים..פנימה - מתוך הספר: סט מדבר של ג'יין רוברטס פרק 16


העובדות הן שכולכם הינכם יותר ממה שאתם משערים. כל אחד מכם קיים גם במציאויות אחרות ובממדים אחרים והעצמי שאתם קוראים לו 'אתם' הינו רק חלק קטן בלבד מהזהות המלאה שלכם.

בחלומות יש לכם קשר לחלקים אחרים של עצמכם. תקשורת זאת מתנהלת באופן מתמיד, אבל האגו כל כך ממוקד במציאות הפיזית ובהישרדות בתוכה, שאינכם שומעים את הקול הפנימי. עליכם להכיר בכך שמציאותכם האמיתית אינה נראית במראה. מה שאתם רואים במראה הוא אך בבואה עמומה של מה שהנכם.

אינכם רואים את האגו שכם במראה וגם לא את תת ההכרה שלכם. אינכם רואים את העצמיות הפנימית במראה. אלה הם רק מונחים, כדי לבטא את אותו החלק בכם שבו לא ניתן לצפות או לגעת. אבל בתוך חלקי ה 'אני' שאתם מכירים טמונה הזהות הראשונית שלכם, העצמיות הפנימית השלמה.

עצמיות שלמה זו חיה תקופות חיים רבות. היא אימצה אישויות רבות.זוהי אישיות של תמצית אנרגטית, כמוני. ההבדל האחד הוא שאני (סט) לא מוגשם בחומר הפיזי. אינכם רוכשים 'נשמה' באופן פתאומי במותכם. אתם בעלי נשמה עשיו.

סט אומר שהגוף הפיזי וחושיו הם מכשור שהתמחה לחיים במציאות הפיזית. בכדי לתפוס מציאויות אחרות עלינו להשתמש בחושים הפנימיים – שהן שיטות תפיסה השייכות לעצמיות הפנימית והפועלות בין אם נו בגוף פיזי ובין אם לאו. סת קורא ייקום שאנו מכירים מערכת 'הסוואה', מאחר והחומר הפיזי הוא בסך הכל הצורה אותה לובשת החיוניות או הפעולה. גם מציאויות אחרות הן מערכת הסוואה וגם בתוכן יש לתודעה ציוד מיוחד שהותאם לתכונות המיוחדות שלהן. אולם, החושים הפנימיים מאפשרים לנו לראות את מה שמאחורי ההסוואה.

חושים פנימיים אלה שייכים לעצמיות השלמה שאנו מהווים חלק ממנה. כל עצמיות שלמה עוזרת ומהווה מקור השראה לאישויות שלה. אם אנו מתחילים מהכיוון של האישיות כפי שאנו בדרך כלל חושבים עליה, קיים, לאחר האגו הפועל, רובד של חומר אישי לא מודע. מתחת לו קיים הידע המוטבע בעצמיות הפנימית, חסר עיוותים וניתן להשגה ולתפיסה על פי בקשתנו, זהו ידע הנוגע לממשות כשלם, לחוקיו, עקרונותיו והרכביו.

מאחל לכם הצלחה בדרך אל עצמכם

קבלו פרטים לקבי פגישות אישיות עם צבי באתר

www.zbenami.com

צבי בן עמי - מתקשר דרך כף היד ומטפל: היעוד, מסרים מהנשמה, דרכי התפתחות והחלמה

פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים
ארכיון
חיפוש לפי תגים
אין עדיין תגים.
עקבו אחריי
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page